ESG - Zielony Marketing – podstawy

In Stock

Original price was: 1750,00 zł.Current price is: 1450,00 zł. Netto

Odkryj moc zielonego marketingu dzięki naszemu interaktywnemu szkoleniu online z zakresu ESG. Nasze szkolenie skupia się na zrozumieniu, jak zasady ESG (środowiskowe, społeczne i związane z ładem korporacyjnym) mogą być włączone do strategii marketingowych, aby wspierać zrównoważony rozwój.

Podczas tego kursu nauczysz się, jak zielony marketing może wpływać na zrównoważony rozwój, jak zastosować zasady ESG w codziennych operacjach marketingowych i jak te praktyki mogą przynieść korzyści Twojej organizacji.

Zapewniamy praktyczne przykłady, interaktywne ćwiczenia i dostęp do ekspertów w dziedzinie ESG i marketingu. Niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym marketerem, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z ESG, to szkolenie pomoże Ci zrozumieć, jak zielony marketing może wspierać zrównoważony rozwój w Twojej organizacji.

Zarejestruj się już dziś, aby dowiedzieć się, jak zielony marketing może przyczynić się do zrównoważonego rozwoju Twojej organizacji.

Opis

ESG dla marketingu – podstawy

Moduł Zawartość
1. Wprowadzenie do ESG
  • Wprowadzenie do ESG
  • Cele zrównoważonego rozwoju
  • Aspekty środowiskowe, społeczne i ładu korporacyjnego
  • Rola ESG w marketingu
2. Uregulowania formalnoprawne
  • Wymagania dyrektywy CSRD,
  • Taksonomia & Due diligence
  • Europejskie standardy w zakresie raportowania zrównoważonej działalności przedsiębiorstw
  • Strategia ESG w organizacji – wytyczne wdrożenia i utrzymania procesu
  • Umiejscowienie ESG w Systemie Zarządzania Organizacją
  • ESRS – standard raportowania zrównoważonego rozwoju
3. ESG w marketingu
  • Przygotowanie strategii marketingowej ESG
  • Komunikacja ESG
  • Metryki ESG

Informacje dodatkowe

CELE I KORZYŚCI

• Przedstawienie wymagań związanych z ESG
• Zrozumienie problematyki ESG oraz wpływu na funkcjonowanie przedsiębiorstwa
• Zrozumienie podstawowych kwestii z obszarów środowiskowych, społecznych i ładu korporacyjnego w odniesieniu do marketingu
• Zrozumienie wpływu czynników ESG na procesy w przedsiębiorstwie
• Podniesienie świadomości działów marketingu na temat roli ESG w organizacji
• Wykorzystanie tematów ESG w działaniach marketingowych.

ZAKRES SZKOLENIA

• ESG a CSR
• ESG w regulacjach prawnych
• CSRD – raportowanie niefinansowe
• Strategia i raportowanie ESG
• Pozyskiwanie, weryfikacja i ujednolicanie danych marketingowych ESG

UCZESTNICY

Szkolenie przeznaczone jest dla osób pracujących w działach marketingu, które chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat ESG.

DANE

KOD SZKOLENIA: GM_PODS
CZAS TRWANIA: 1 dzień
FORMA: Online
METODYKA: Prezentacja, wykład, dyskusja, ćwiczenia praktyczne

Na skróty

Kontakt

© Green Management A.D. 2023